Beheer en veilige weergave van Schiphol website met SiteKiosk en SiteRemote

Maandag 07 Januari 2019

Schiphol zet nieuwe communicatiekanalen in om de reiziger in de terminal nog beter te helpen bij vragen of problemen. Reizigers kunnen al langer 24 uur per dag contact opnemen met Schiphol via telefoon, e-mail, chat en social media zoals WhatsApp, Facebook (Messenger), Twitter en Instagram. Daar zijn nu selfservice informatiepunten bijgekomen, meerdere selfservice informatiepunten staan verspreid over verschillende locaties in de terminal.

SiteKiosk zorgt voor veilige weergave van de Schiphol website

Voor Schiphol is het van uiterst belang dat reizigers op de selfservice informatiezuilen veilig de website kunnen gebruiken. Prestop heeft voor Schiphol een SiteKiosk-configuratie gemaakt die veilig internetten mogelijk maakt.

Met SiteRemote beheert Schiphol alle selfservice informatiepunten op afstand

Met SiteRemote kan Schiphol de informatiepunten met SiteKiosk op afstand beheren. Het zorgt er tevens voor dat rapporten over het gebruik van de zuilen kunnen worden bijgehouden en dat ze op afstand de configuratie kunnen aanpassen.

 

meer info over Schiphol Selfservice informatiepunten



SiteKiosk in een notendop

Met SiteKiosk definieer je hoe de pc kan worden gebruikt en kan toegang worden beperkt tot bepaalde websites, programma's en documenten. De software biedt een groot aantal aanpasbare startpaginasjablonen, skins voor browsers, on-screen toetsenborden, filters voor internetinhoud en een intuïtieve configuratietool. Door gebruik van SiteKiosk en SiteRemote is de informatiezuil afgeschermd en beheerbaar, wat voor Schiphol een van de belangrijkste eisen was. 

Meer informatie

Wil je meer weten over het gebruik van SiteKiosk, SiteRemote of andere software voor interactieve oplossingen?
Neem dan contact op met Prestop. Tel: 0499-367 607  |  E-mail: verkoop@prestop.nl